keto

Succes'er

HVORDAN TABER MAN SIG 12 KG PÅ 4 UGER?

Som jeg sagde til Gunni: ‘Jeg forstår godt du tvivler, men du behøver ikke at tro på det for at det virker’

‘Og foruden så har det du tidliger har gjort, jo ikke bragt noget godt med sig, så måske er det tid til at prøve noget andet’

Den skeptiske Gunni tog en chance – og hold nu op hvor har han gjort alt jeg har præsenteret ham for.

Og da jeg fortalte ham at nu skal han til

Succes'er

Minus 22 kg og 50 cm

Jeg har nu levet det fede liv i 6,5 måned. Det har været det bedste jeg har gjort for mig selv!!

I takt med at jeg tabte mig steg mit humør og jeg begyndte at tro på at hende Patricia Højbo virkelig viste hvad hun talte om.

Det var let, når bare jeg levede efter ‘reglerne’.

Jeg er Patricia og teamet omkring Det fede liv dybt taknemmelig.
Jeg har nu tabt 22,5 kg og 50 cm. fordelt på 4 steder på kroppen.

Mindset

Jeg vil aldrig undvære noget…

I årevis har jeg skullet kæmpe mod alle de ting jeg havde lyst til at spise – jeg skulle lade være med at spise, selvom min krop skreg på mad. Jeg skulle spise ting jeg på ingen måder havde lyst til -og jeg skulle gå sulten i seng aften efter aften.

Vægttab

Kære DIABETESFORENING

Der er nu gået 7. måneder siden jeg valgte at starte på DFL og jeg har nu tabt mig 29. kg og har nu
TRYK PÅ BILLEDET FOR AT LÆSE MERE

Vægttab

Lidt om vitaminer & kosttilskud

Der findes to slags vitaminer, hvor den ene slags er de fedtopløselige og den anden slags er de
TRYK PÅ BILLEDET FOR AT LÆSE MERE

Mindset

Vi har røv i bukserne, her i vores nye fede liv.

Da jeg startede med at ændre min livsstil, for mange år siden, var mit første skridt, at ændre bevidstheden omkring de valg jeg traf. Jeg blev klar over den indre dialog jeg havde med mig selv, og at de tanker jeg valgte at tænke, var små valg jeg traf -hele tiden.

Det er meget meget nemt at blive offer i sit eget liv, og det er samtidig meget nemt at fralægge sig ansvaret for, hvordan livet ser ud. Problemet er bare, at det er svært at ændre noget, man tror man ikke selv er herre over, og derfor er det vigtigt at forstå at vi selv har magten til at ændre vores liv.

Mindset

Der er to følelser i kroppen..

Vores organisme består af følelser. Det kan både være psykiske følelser, og det kan være fysiske følelser, men i bund og grund findes der kun to følelser i kroppen.
Enten behag eller ubehag. Ganske enkelt.
Når vi i mange år, har levet meget usundt, både fysisk som psykisk, kan der godt opstå en forskydning, mellem de følelser kroppen sender til os, og hvordan de bliver opfanget. Vi mister evnen til at afkode signalerne fra vores krop.

Vægttab

Hvad er sult Patricia?

En af vores kursister spurgte mig en dag: ‘ Hvad er sult Patricia?’
Vi kan være bange for sult!
TRYK PÅ BILLEDET FOR AT LÆSE MERE