
Lisbeth startede på Det fede liv for at fikse sit stofskifte – det gjorde hun, men samtidig tabte hun også lige 48,2 kg på knap et år!
Jeg har levet Det fede liv siden 27/4 2018 -og har fået så mange gevinster! For mig handlede det ikke om at tabe mig, men om at jeg så inderligt

